Sivut

Tekniikanvaihdos

Voimaton vapari saa nyt väistyä eläkkeelle...



ja turbokone siirtyä talviuniltaan töihin






Täysin suoraan kaikki ei sopinnut koriin mm tdtn ohjaustehostimessa oli neljä liitäntää, kun taas vapari korissa niitä on kaksi, joten se piti vaihtaa. Laturissa oli jotain häikkää joten sekin otettiin vaparista ja vaihdelaatikon johtosarjan liittimet oli erillaiset, mutta samat värit niissä kuitenkin kulkee joten vain liitin vaihdettiin.

Myös kardaanin alkupätkä piti vaihtaa, koska turbon lootassa on isommat laipat ja perä saa vielä jäädä avoimeksi joten loppu pätkä kardaanista jää. Hydraliikka pumppukin jäi asentelematta, koska vaparissa se on mallia suoraan nokka akselissa kiinni kun taas turbo mallissa se on apulaite joka meni kaverin mersuun. Joten takaiskarit täytynee vaihtaa hiacen / transportterin etuiskareihin, näin ainakin mersufoorumilla neuvotaan.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti